poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję za nominacje od Addie Della Robbia z bloga Ciemna Strona Dobra. To dla mnie ogromne wyróżnienie i choć wcześniej postanowiłam nie brać udziału w tej zabawie, to stwierdziłam, iż w życiu trzeba wszystkiego spróbować :) Ale kilka słów wstępu:

Liebster Blog Award to nagroda, przyznawana za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest dedykowana blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości.
Pytania od Addie:

1. Co jest Twoją największą motywacją w życiu?
          - Trudne pytanie, ale myślę, że chęć spełnienia wszystkich marzeń :)
2. Chciałabyś/ Chciałbyś wydać kiedyś swoją autorską książkę?
          - Z chęcią bym wydała, ale jeszcze zobaczymy ;)
3. Schabowy czy mielony? XD
          - Schabowy! :D
4. Wierzysz w horoskopy?
          - Nie wierzę, ale czasami z ciekawości poczytam :)
5. Jaka jest najlepsza przeczytana przez Ciebie książka?
          - Mimo, iż przeczytałam wiele książek podczas swojego życia, to najlepszą książką przeze                      mnie przeczytaną był ,, Harry Potter''.
6. Próbowałaś/eś przechodzić na wegetarianizm?
          - Jeszcze nie.
7. Co myślisz o weganach?
          - Nie za bardzo wiem co odpowiedzieć. Toleruję wszystkie różne ode mnie osoby, nic do nich                nie mam i nie będę ich krytykować, bo nie wiem co nimi kieruję :) To ich życie i ich sprawa.
8. Wygrywasz szóstkę w lotka. Jaka jest Twoja pierwsza myśl?
          - ,,Lecę do galerii'' :D
9. Lubisz dzieci?
          - Lubię, ale czasami mnie denerwują.
10. Jaki okres podobał Ci się najbardziej- podstawówka, gimnazjum czy liceum?
          - Na razie gimnazjum. Za rok idę do liceum, to może wtedy udzielę pełnej odpowiedzi :)
11. Co jest dla Ciebie ważniejsze- wygląd czy charakter?
          - Zdecydowanie charakter. Wygląd można na różne sposoby zmienić, charakteru nie.

Nominuję:
Addie Della Robbia (renominacja) :)


Moje pytania:
1. Najlepszy przeczytany przez Ciebie blog?
2. Ulubiony serial i dlaczego?
3. Na jaki film najbardziej czekasz?
4. Ulubiony cytat?
5. Czym się interesujesz?
6. Samochód, autobus, rower? Dlaczego?
7. Co powoduje na Twojej twarzy natychmiastowy uśmiech?
8. Gdybyś mógł/ mogła zagrać swoją ulubioną postać w filmie, to jaka by to była postać?
9. Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobny/ podobna?
10. Ulubiona potrawa?
11. Co myślisz o polskich filmach? 

4 komentarze:

  1. Dziękuję za renominację, tego się nie spodziewałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi możesz przeczytać na http://ciemna-strona-dobra.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html

      Zapraszam i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację. :D Naprawdę, bardzo. :D

    OdpowiedzUsuń